poniedziałek, 22 sierpnia 2011

My zdies' emigranty

Sobie z Kaska S. gadalem i porownywalismy nasze emigracyjne przezycia - bardzo to wszystko zbiezne. Podejrzanie zbiezne.

Babcia mnie denerwuje. Mam ochote ja zakneblowac i zamknac w szafie. Oczywiscie tego nie zrobie. Lista jej przewinien jest dluga. Wiekszosc sprowadza sie do jej checi kontrolowania mnie.
Mniejsza z babcia.

Oburzam sie na pewien artykul na Onecie. Onet uwazalem za raczej laicki i "neutralnawy" swiatopogladowo. A tu nagle nagloweczek sie pojawia: "Oni nie wstydza sie Jezusa, a ty?". I w srodku jest o jakichs tam znanych ludziach, ktorzy otwarcie mowia o tym, ze sa katolikami. Jakas Radwanska, jacys Basinscy, Marek Jurek - generalnie zadne tam duchowe wzory przykladu, ktorymi nalezaloby sie przejmowac. Niech sobie tam beda katolikami, nic mnie to nie obchodzi. Jak juz musza o tym krzyczec - ich pokurwiona sprawa.
Pretensje mam do Onetu. Nie wiem do konca nawet co tam napisali w srodku, bo nie czytalem :P Ale chodzi mje o tytul. Z ochydna manipulacja. Oni nie wstydza sie Jezusa, a ty? Czy Ty sie wstydzisz?
To czy w ogole wierzysz w jego istnienie czy nie - nie jest problemem. Decyzja zostala podjeta - wierzysz, pytanie tylko czy sie wstydzisz? Z gory zostalo zalozone, ze kazdy czytelnik jest chrzescijaninem.
Wstyd, kojarzy sie z wina, wyrzutami sumienia, czyms negatywnym. Czy Ty jestes negatywny? Mamy nadzieje, ze nie, wiec wymachuj swoim siusiakiem na lewo i prawo.
Tytul tego artykulu tak naprawde brzmi: idz i indoktrynuj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz